21 Ocak 2014 Salı

Seni Seviyorum Demenin Yaratıcı Yolları


Birine onu sevdiğini söylemek çoğu kişinin gözünü korkutan bir durumdur. Sevdiğini söylerken herkes o günün normal günlerden farklı ve özel olmasını ister. Bu yüzden bu yazıyı okuyor olmanız sizin için bir şans aslında. Sizler için derlediğimiz Seni Seviyorum demenin yaratıcı yollarını okurken keyif almanız ve bu küçük önerilerin size bir fikir vermesi dileğiyle…

Bazen En İyi Yol Müziktir


Sevgililer genellikle birbirlerini ne kadar çok sevdiklerini müzik vasıtasıyla söylemektedirler. Bu aslında bilinen en eski yoldur. Ancak, müzik yoluyla seni seviyorum demek için de yaratıcı bir şeyler yapmanız gerekmektedir ki, o gün çok özel ve unutulmaz olsun. Bunun için sevdiğiniz kişi için adına yazdığınız şarkıyı ona söyleyebilir ya da yaratıcılığınıza bağlı olarak farklı yollar geliştirebilirsiniz.

Gizemli Bir Günlük


Genellikle kendilerine verilen gizemli hediyelerden hoşlansa da aslında bu durum erkekler için de geçerlidir. Bu nedenle sevdiğiniz için onunla tanıştığınız günden itibaren bir günlük tutmanız ve o gün geldiğinde sürpriz bir şekilde çıkarıp vermeniz aslında onu ne kadar çok sevdiğinizin iyi bir göstergesi olacaktır. Bu yolla sevdiğinizi yaratıcı bir şekilde kendisine söyleyebileceksiniz. Günlüğün içine onunla yaşadığınız güzel şeyleri, yaşadığınız eğlenceli şeyleri ve beraber görüp hoşunuza giden şeyleri yazabilirsiniz. Diğer yandan, yine beraber yaşadıklarınızı anlatacak bazen küçük bir peçete,  birlikte gittiğiniz yerlerin biletleri ya da birlikte çekildiğiniz fotoğrafları da eklemeyi unutmayın.

Yüzük


Bu yöntem genellikle uzun süreli ilişkiler için geçerlidir. Ona hem seni seviyorum demek, hem de ilişkinizin ne kadar sarsılmaz, güçlü ve sevgi dolu olduğunu anlatmak istiyorsanız onun için alacağınız yüzüklerin içine seni seviyorum yazabilirsiniz. Bu yüzükleri çıkarıp vermek için gerekli ortam ve konsepti ayarlamak ise yine sizin yaratıcılığınıza kalıyor. Belki romantik bir akşam yemeği ya da sürpriz bir gezi size bu ortamı sağlayacaktır.

Burada saydığımız seni seviyorum demenin yaratıcı yollarına siz de güzel şeyler ekleyebilirsiniz. Bahsedilenler ise sizin için bir fikir olabilir. Ama şunu unutmayın ki seni seviyorum demek oldukça önemlidir. 

0 yorum :

Yorum Gönder

Sosyal Medyada Paylas

Ara